Hrajte s námi SUDOKU online !Hrajte s námi SUDOKU online ! Školní rok a prázdniny ve školním roce 2023/2024Školní rok a prázdniny ve školním roce 2023/2024 8 rad, než se rozhodnete vyběhnout8 rad, než se rozhodnete vyběhnout Pampeliškový med - nejoblíbenější receptyPampeliškový med - nejoblíbenější recepty
Chytrá žena na Facebooku
Kategorie
Přihlášení
Jméno :

Heslo :


  trvale

Dnes je
Středa 17.04. 2024
Dnes má svátek Rudolf
Vyhledávání
Doporučujeme
 
 
 

Naše speciály
ZAJÍMAVÉ TIPY

Nová pravidla na MISS ČR

26. 03. 2009 | Miss ČR-aktuality

MISS České republiky

Vlastníkem soutěže MISS České republiky se definitivně stala společnost
CENTRAL GROUP, prezidentkou je Taťána Kuchařová, soutěž se mění
na prestižní charitativní projekt spolupracující s ČESKOU TELEVIZÍ,
21. ročník bude vyhlášen v březnu a finále se bude konat v říjnu 2009.

Nový vlastník soutěže

V minulém týdnu byla podepsána smlouva, na základě které se společnost CENTRAL GROUP definitivně stala vlastníkem prestižní soutěže MISS České republiky. Na základě této smlouvy přebírá CENTRAL GROUP firmu APK/2, která byla vlastníkem a pořadatelem soutěže, od společnosti Bohemia Art Production. Společnost CENTRAL GROUP koupila soutěž MISS České republiky za 38 milionů korun a mění jí na prestižní charitativní projekt.
Společnost CENTRAL GROUP byla při minulém ročníku jedním z hlavních partnerů soutěže. To jí přivedlo k myšlence soutěž odkoupit a změnit její pojetí.


„MISS České republiky jsme nekoupili pro peníze. Tím, že jí měníme na charitativní projekt, nám nevydělá ani korunu. Ale život přece není jen o vydělávání peněz. Je třeba podpořit dobrou věc. Soutěž má více než dvacetiletou tradici a s novou koncepcí, s novým vedením a s naším zázemím má obrovský potenciál podporovat různé charitativní projekty,“ říká Dušan Kunovský, předseda představenstva CENTRAL GROUP. Tato společnost je již dlouhou dobu jedničkou na českém trhu nového bydlení a za 15 let své působnosti úspěšně dokončila více než 100 rezidenčních lokalit.


 

Nové vedení soutěže a nově založená společnost

Vstupem nového vlastníka se zásadně změnilo i vedení soutěže. Prezidentkou MISS České republiky se stala topmodelka a vítězka nejprestižnější soutěže Miss World Taťána Kuchařová. Ředitelem soutěže byl jmenován Jiří Adamec, významný český režisér a dlouholetá vůdčí osobnost realizačního týmu MISS České republiky. Do soutěže se vrací i Miloš Zapletal, který MISS České republiky založil a 20 let ji vedl. Nyní zde působí jako hlavní odborný poradce.


Další ročníky soutěže bude pořádat nově založená akciová společnost CENTRAL GROUP Miss České republiky a.s., která přebírá veškerá práva a licence. „Naším cílem je maximální transparentnost celé soutěže a jejího hospodaření. Budou probíhat pravidelné audity všech nákladů a výdajů a budou také zveřejňovány podrobné výroční zprávy. Veškeré výnosy půjdou plně na charitu, proto chceme, aby vše bylo zcela transparentní a pro každého snadno zkontrolovatelné,“ dodává Kunovský.

Nové charitativní pojetí soutěže



Příchodem nového majitele se zásadně posouvá koncepce a pojetí soutěže. MISS České republiky se mění na prestižní charitativní projekt. Veškeré výnosy z této soutěže, po odečtení provozních a pořizovacích nákladů, půjdou nyní plně na charitativní účely. Pro každý ročník bude vybrán konkrétní charitativní projekt, kterému budou určeny výnosy celé
akce. Pro letošní rok bylo rozhodnuto, že výnosy budou věnovány částečně Nadačnímu fondu pro zdraví dětí a částečně charitativnímu projektu Pomozte dětem!, který probíhá pod záštitou ČESKÉ TELEVIZE.
Převzetí MISS České republiky a její přeměna na prestižní charitativní projekt plně zapadá do koncepce sponzorské a charitativní působnosti CENTRAL GROUP. Na sponzoring a charitu vynakládá společnost každoročně mnohamilionové částky. Nové koncepci, kdy se soutěž mění na prestižní charitativní projekt, odpovídá i její nové mediální pojetí.


„Cílem bylo vytvořit soutěž, která bude vážená, konzervativní a na druhou stranu moderní a divácky přitažlivá. Vybraná média, která se na tomto ročníku MISS České republiky budou podílet, jsou zárukou seriózní zábavy a informací. Jsem velmi ráda, že se nám podařilo sestavit skutečně hvězdnou sestavu hlavních mediálních partnerů,“ říká Taťána Kuchařová, prezidentka MISS České republiky. Soutěž bude mít pět hlavních mediálních partnerů. Závazně dohodnutá je spolupráce s ČESKOU TELEVIZÍ, Rádiem IMPULS a mediální skupinou MAFRA, která mimo jiné vydává deník MF DNES a provozuje zpravodajský server iDNES.cz. Pátým mediálním partnerem bude některá z předních billboardových společností. Vedle těchto hlavních mediálních partnerů, budou při vyhlášení nového ročníku soutěže představeni další mediální partneři, se kterými se nyní spolupráce projednává.

 

„Volba spolupráce s ČESKOU TELEVIZÍ plně odpovídá novému pojetí soutěže. Televize veřejné služby a MISS České republiky jako prestižní charitativní projekt. To jde výborně dohromady, doslova to k sobě patří. Jsem rád, že se nám podařilo obnovit tradiční spojení MISS České republiky s ČESKOU TELEVIZÍ. Ta má s podporou charitativních projektů bohaté zkušenosti,“ potvrzuje Jiří Adamec, ředitel soutěže. ČESKÁ TELEVIZE bude vysílat v tomto roce dva celovečerní pořady související s MISS České republiky. V průběhu dubna bude vysílat v sobotu večer velký zábavný pořad, který budou společně moderovat Karel Gott a Lucie Bílá. V tomto pořadu budou vystupovat vybrané dřívější vítězky MISS České republiky spolu s velmi zajímavými hosty. Tento televizní večer bude vyvrcholením probíhající vyhlašovací kampaně již 21. ročníku této prestižní soutěže. Druhým a hlavním pořadem, který bude televize ohledně MISS České republiky vysílat, bude přímý přenos finále, které se uskuteční v sobotu 24. října.


„Dva celovečerní pořady s půlročním rozestupem jsou z hlediska mediálního pojetí soutěže optimální. Jeden vyhlašovací zábavný program a druhý finálový v přímém přenosu tomu dávají jasný rámec. Velmi rozumným krokem je také přesun finále z jarního do podzimního období,“ komentuje současné změny Miloš Zapletal, zakladatel soutěže a současný odborný poradce jejího nového vedení. Další hlavní partneři – mediální skupina MAFRA a Rádio IMPULS také intenzivně podporují řadu charitativních projektů. Ve spolupráci s CENTRAL GROUP například již dlouhodobě poskytují podporu Nadačnímu fondu pro zdraví dětí a loni na podzim byli i partnery charitativního megakoncertu Vanessy Mae v pražské O2 areně.

Zdroj: Missczech.com

                                                                                                                Lydias
                                                                                                  ChytráŽena.cz




Tento článek také můžete
* Přidat do oblíbených FACEBOOK Přidat na Facebook
GOOGLE Přidat na Google
TISK Vytisknout Linkuj


Komentáře
Obrázek uživatelky
profil
Uvidíme
Aktuální soutěže
Komerční prezentace
 
 
 
Náš tip


NAVŠTIVTE NÁS ...
PŘIDAT MEZI OBLÍBENÉ NÁPOVĚDA VŠEOBECNÉ PODMÍNKY Zásady ochrany osobních údajů KONTAKT © Všechna práva vyhrazena   DESIGNED by   RSS 

Publikování nebo šíření obsahu serveru bez písemného souhlasu autora JE ZAKÁZÁNO !
Smajlíci: Copyright © Aiwan. Kolobok smiles